Grannar

Jag trivs så otroligt bra i vårt hus och i området.
Vi har toppenbra grannar som vi har LAGOM kontakt med.
Vi hjälps åt med posten och soptunnor när någon reser bort,
pratar över häcken, lånar någon grej av ibland, ect.
Det är inte FÖR mycket av det goda.

Ett hus var till salu under försommaren och jag var ganska orolig
över att vi skulle få halvknasiga grannar.
Löjligt och dummt, ja kanske, men sådan är jag.
Huset såldes men ingen har flyttat in än.
Nu är det tydligen till salu igen.
BLÄ då kommer jag att bl orolig igen!

Ingen som känner för ett hus med toppenläge på tomten i ett trevligt område?
Ny skola öppnar nu i dagarna nära, kanondagis en gata bort,
stans största köpcentrum inom gångavstånd.
Enda kruxet är att det behöver renoveras lite.
Inte så att det är i superdåligt skick,
snarare skulle jag se det så att jag hade möjligheter att själv påverka hur jag vill ha det inomhus.

Ett tips bara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0