Pinsamt

Igår när vi var på sonens skola och rektorn skulle hålla ett litet tal i aulan, som var
helt smockfull av föräldrar och elever, hade jag tagit sonens mobil och lagt den i min väska.
På ljudlöst läge, trodde jag...
Mitt under alltihopa hör jag reaggetoner, svagt, men ändå hörbart från väskan.
Sonen viskar till mig: "Mamma du stängde inte av musiken jag lyssnade på".
Jag försökte ignorera ljudet och ingen annan förutom de som satt precis bredvid
kan ha hört det, men jag blev ändå så himla fnissig.
Sådär som man kan bli då det är ABSOLUT förbjudet att fnissa!
När det dessutom ökade i volym var jag tvungen att diskret
smuggla upp telefonen och låta sonen stänga av den.

Lite svettig blev jag, svettig och fnissig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0