SÅ bra var den....

Jag trodde inte att den skulle vara SÅ bra.
Inte heller att den skulle vara så fruktansvärd.
Fruktansvärd, underbar och fängslande.
Ögonen fylldes till bredden av tårar flera gånger.
Jag är inte den som gråter massor när jag läser,
inte den här gången heller.
Får mer en stor klump i magen av obehag.
Så grymma människor det finns i världen
och samtidigt, så underbara, genomgoda människor.
Den här boken gav mig en stor klump i magen.
Av avsmak, sorg och samtidigt av hopp.

Läs den, om du inte redan gjort det,
Flyga drake av Khaled Hosseini.

Kommentarer
Postat av: Monsieur Rouge

Jag får väl ge mig på den efter att jag läst klart "Fördjupade studier i katastroffysik".

2008-08-15 @ 10:31:51
URL: http://dandarache.sprayblog.se
Postat av: Annisen

MR: Absolut!! Jag är säker på att du kommer att älska den. Ska ge mig på hans nästa bok Tusen strålande solar härnäst, men hinner inte nu. Kvällens blåbärspaj ska fixas och håret ska äntligen få sig en duvning av Malin på eftermiddagen. KRAM!!

2008-08-15 @ 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0