Shopping

It´s a tuff job, but someone's got to do it!
Jag talar naturligtvis om storhandlingen.
I kväll blev det på Maxi, iklädd svettiga löparkläder.
Förutseende som jag är hade jag slängt med en ny tröja i bilen.
Nödvändligt eftersom jag blir dyngsur när jag tränar.

En del fynd gjordes....;-)
Kyl och skafferi är nu fyllda av allehanda varor.
Färska majskolvar, någon sorts superstark italiensk salami,
Kycklingspett, rökt mumsig skinka och salami i hjärtform (dotterns)
ligger nu och väntar på att bli uppätna.
Och tryffeln, chokladtryffel alltså...
Den får jag inte glömma.

(Tyvärr var den ganska B L Ä...
tur att jag fick en ask goda praliner av finaste C som uppmuntran igår.)

Nu ...
Natti!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0