Drömmar

Jag och mannen har länge drömt om
och pratat om att resa till Sydafrika.
Igår satt jag länge och surfade runt
på nätet och tittade på olika safariparker,
vingårdar, mm.
Som av en händelse träffade vi idag en
bekant som i höstas var på en tvåveckors
rundresa i landet tillsammans sin familj
och ett par goda vänner.
De hade haft en underbar resa, så nu är
vi ännu mer sugna....
Underbar natur, möten med fantastiska djur,
god mat och goda viner...
Vad mer kan man önska?

Kanske är det till Sydafrika nästa långresa ska gå.
Vem vet...
Bara att börja spara och planerera.
Drömma, ja det gör vi ju redan ;-).

Kommentarer
Postat av: v

jag älskar att ni drömmer.

och uträttar.



jag flyr mest.

på låtsas.

och på riktigt!

2008-12-30 @ 00:24:16
Postat av: Annisen

V: Utan mina drömmar skulle jag gå under. Jag berhöver dem för att orka i vardagen.

Och inte flyr du, kära du....du lever ju här och nu, precis som det ska vara...

Stora kramen!

2008-12-30 @ 01:22:41
Postat av: Pia

Klart ni ska till Sydafrika, titta in på vår dagbok från resan...

http://www.bildn.se/nordlandersweb/sydafrika08/Sydafrika08.html

och utnyttja er kontakter inom RT :-)

2009-01-03 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0