Färdig

Japp...då var jag klar med  När jag hör din röst.
Det omöjliga verkar plötsligt möjligt,
men priset är högt.

Skulle och träna på eftermiddagen.
Mannen gick in, jag skulle bara läsa klart sidan innan jag kom efter.
Två timmar senare, när han kom tillbaka,
satt jag kvar i den iskalla mörka bilen och läste.
Genomfrusen, men fast i Bella och Edwards värld.

Jag älskar dessa stunder.
När jag hittar historier som slukar mig totalt.
Mina närmaste känner mig vid det här laget.
De vet att jag är i min egen värld då,
i bokens värld.

Frågan nu är om jag verkligen ska ta fram nästa del.
Logiken säger LÅT BLI......
Jag har knappt sovit i natt och ska upp tidigt i morgon.
Hjärtat säger LÄS!!


Kommentarer
Postat av: Inte lika snabb

Hmmm, jag förstår inte hur du kan läsa så snabbt. Jag har i alla fall läst ut "Fördjupade studier i katastroffysik" nu och jag tycker att den var bra.

2008-12-09 @ 14:28:37
URL: http://dandarache.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0