Lussefrukost

Idag är det frulle på jobbet.
Friskvårdsklubben anordnar lussefrukost
till det otroliga priset av 25 kr.
Det är underbart med dessa eldsjälar som
brinner för att ordna och fixa åt andra.
Hur skulle världen  se ut utan dem?
Helt klart en tråkigare plats....

Annisen är fortfarande inte på topp,
men helt klart på väg tillbaka.
I kväll tror jag att det blir till att baka.
Lussebullar och pepparkakor är det som ligger närmast till hands.
HUR sjutton har vi lyckats köpa 10 påsar saffran?
Det är ganska många lussebullar det...
Och frysen som typ redan nu är knökfull av blåbär och annat jox.

Jag tror att en social helg är vad jag behöver.
Kanske glögg på söndag?
Eller lussemiddag på lördag...
Hm....
Någon som vill vara social med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0