Magkatarr och julfest

Förutom att jag mått riktigt skit hela veckan, och speciellt igår
har veckan varit riktigt bra.
Två personer börjar jobba och det betyder massor av tid på deras arbetsplatser för mig.
Det är häftigt att ha ett så omväxlande jobb.
Skyddsskor på förmiddagen och diska på eftermiddagen...

Julfesten igår var riktigt trevlig.
De som fixat med festen hade gjort superfint i matsalen med gran och allt
Maten kom från Två lingon & blåbär och var riktigt god...
om man gillar julmat.

Julklappsutdelningen var intressant.
Alla hade med sig ett paket för ca 40 kr
och efter maten gick cheferna runt som tomtar
och delade ut en klapp till var och en.
Det var allt från disktrasor till ljus, godis och vin i paketen.

Efteråt var vi ett ganska stort gäng som gick till Harry's.
Jag ska villigt erkänna att jag var skeptisk....
men jag hade en toppenkul kväll!
När jag är på humör älskar jag att dansa och igår var jag på humör..
Riktigt bra humör dessutom!

Men...alltså...vilka riktiga nötter det finns ute på krogen.
Och vilken köttmarknad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0