Varm i hjärtat

Ibland är det bra att reflektera övar saker och ting.
I det här fallet livet, vänner och tiden.
Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på
att samma människor som fanns hos mig på BB
timmarna efter att sonen kom till värlen för 13,5 år sedan
är desamma som finns i våra liv idag.
Några har tillkommit under åren, och idag kan jag inte tänka mig
hur livet hade varit utan dem
Jag är så glad att jag har har haft förmånen att följa deras liv,
sett deras barn blivit till (ja, alltså inte precis NÄR de blev till, men nästan..),
funnits där medan magarna vuxit och nu när de växer upp.
Så mycket vatten som runnit under broarna under alla dessa år.
Så mycket glädje och skratt, men också svårare stunder.
Lika självklara som blodet i mina ådror är min kärlek till er..
Mina fina vänner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0