Dykning

Jag längtar nu efter att få dra på mig min torris och göra några dyk här hemma.
Det är framförallt västkusten som lockar, men innan dess vill jag göra
ett eller två dyk här hemma i någon sjö eller grop.
Känna på utrustningen eftersom det är nästan ett år sedan jag dök med mina
egna grejer och i svenska vatten.
Det har blivit mest tropiska vatten för oss det senaste året,
och jag ska i ärlighetens namn säga att jag gillar det bättre än kalla grusgropar.
Kalla mig gärna coctail- eller grönsaksdykare för så är det!!

När barnen drar på läger en vecka ska vi passa på, mannen och jag.
Har vi tur ser vi säl, annars är hummer häftigt!


Här är jag under ett dyk i Vättern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0