En Svensk Klassiker nr 2

Mannen, myten och legenden...
min man hunken, gjorde igår klart sin andra klasiker.
Strongt jobbat med tanke på diverse sjukdommar, snöbrist, sömnbrist
uppladdning med rosévin och party på rivieran, mm,
men det som inte dödar det härdar!
Brun som en pepparkaka var han i alla fall efter allt solande.

Simmningen gick toppenbra och nu laddar team Jansson inför Lidingöloppet.


Någon av alla dessa vita badmösor sitter på mannens huvud.


Nöjd och glad efter målgång. Bra jobbat!!


Kommentarer
Postat av: Monsieur Rouge

Rosé-diet är ett mycket bra sätt att träna på mental avkoppling. Tyvärr tror jag dock inte att det påverkar motionsaktiviteter så positivt (om man inte äter kyckling).



Vansbrosimmet var den perfekta avslutningen som tog mig tillbaka till verkligheten igen och jag tänkte på det då jag låg och skvalpade i vattnet.



Nu börjar det bli dags att ta på sig löparskorna.

2008-07-15 @ 16:47:28
URL: http://dandarache.sprayblog.se
Postat av: Pull

Jag kan INTE FATTA att Monsieur Rouge höll sig flytande! Men å andra sidan hade vi ju ett sjysst konditionspass i fredags kväll... natt... lördags morse...

2008-07-16 @ 12:14:41
Postat av: Monsieur Rouge

Mina tankar befann sig i en drömvärld där jag levde i ett luftslott, och luft har ju lägre densitet jämfört med vatten vilket gjorde att min drömvärld höll mig flytande.



Skämt åsido så var det skönt att simma och låta kroppen få slita :-)

2008-07-16 @ 13:17:32
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0