Igår..

Igår gjorde jag det sista på kontoret.
Lämnade telefonen och hämtade hem två pappkassar.

Passade på att göra fantasktiska fynd på stan.
Både till mig och till barnen.
Najs!!

Åkte sedan till Sundängen med mannen och barnen och de tog ett kvällsdopp.
Nästan tom var stranden.
En skällande och elak mamma var dock där.
Ja, hon var faktiskt det, elak.
Skällde högt och rökte, mest hela tiden.
Barnen och mannen badade nöjda.
Jag nöjd i min stol, med hatten över huvudet.
Njutande av sommaren som äntligen är här.

Hemma skålad vi alla fyra i jordgubbsaft och Russian med isbit och fryst jodgubbe.
Vill man ha starkare vuxendrink är lite vodka gott i, men det hoppade vi denna gång.
Lite tilltugg, rullar av rökt skinka med vitlöksost och ruccola och
skärgårdsknäcke med philladelphia och havssalt var gott till, i väntan på maten.
Vitlökspasta med tomatsås och mozzarella, lufttorkad skinka och ruccola.
Mumsich!

Planen var att ta en runda i spåret, men det var för varmt och vi för trötta.
Ibland får man göra avsteg från planeringen :-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0