Jag ger upp nu

Fördjupade studier i katastroffysik fungerar inte för mig.
Jag ha försökt men kommer aldrig in i boken.
Det är en oändlig ström av ord, referenser till annan litteratur, paranteser, mm.
Jag tycker att den är väldigt konstigt skriven, osammanhängande på något vis.
Ostrukturerat babbel.
Vissa älskar boken, andra inte.
Jag tillhör den senare kategorin.
Tur att vi alla är olika, vad tråkigt livet hade varit annars.

Nu....

Flickan under gatan av Rosslund & Hellström

Jag älskade Edward Finnigans bekännelse, som handlar om dödsstraff.
Läste ut hela den under flygningen till Marseille
bra tycker jag att den är!

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Mitt hysteriska läsande har mattats... det också.

2008-07-23 @ 19:34:38
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0