Jag känner mig irriterad!

En irriterande känsla i magen, eller snarare i hela kroppen.
Det känns som att hemmet ser ut som ett bombnedslag, barnen tjatar om, gissa vad..
just det DATORER, fast i ärlighetens namn är det mest dottern som tjatar.
Allt känns skitigt, både inne och ute!
Kylen känns tom och jag vill inte handla!
Mannens en gammal RT bekant från Finland är i krokarna runt Stocholm
och vill träffas, men vet inte när och hur.
Gissa vem som fått kolla upp tusen förslag och så har vi försökt slå knut på oss för att få till det.
Vi har precis kommit fram till att vi strunta i det hela.
Känns som överkurs att åka 25 mil för en fika!
Trots det är jag irriterad.
Hade lite hoppats på en middag ute nu när vädret är fint.
Jag vet vad botemedlet mot ilsken kärring är....
TRÄNA!!!
HÅRT !!

Återkommer med rapport om resultat.....ifall jag står på benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0