Nätknarkare

Vissa är sjuka Hemnet junkies,
andra går igång på Net a Porter.
Mitt beroende då?
Jo, flygbiljetter och resor.

Jag har just nu en sjuk Thailandsabsitinens.
Den dämpades ett tag av Franska rivieran,
men nu hjälper inte det längre.
Fingrarna knappar fram flygbiljett efter flygbiljett.
Olika datum, olika priser.
Hon drömmer och längtar.
Funderar på charter..

Kanske, om jag är snäll...

Trisslott, någon?

Nej, ska vi dit igen är det bara att spara och planera.
Prioritera och prioritera bort.

Men drömma kan jag väl få?
Nätet är ett paradis för reseknarkare som mig.

Kommentarer
Postat av: Monsieur Rouge

Vi kommer att komma till Thailand och det är mer en fråga om när. Var sak har sin tid.

2008-07-25 @ 12:31:22
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0