Skit!

Saker blir inte riktigt som jag har tänkt idag.
Rosensockret ville inte torka i ugnen utan blev en sirapsliknande massa.
Min underbara hemmagjorda musli med massor av nötter och frön
brändes ordentligt i ugnen trots att den var avstängd.
Jag lät den stå kvar en liten stund för att den skulle bli ordentligt trorr
och nog blev den det allt.
Torr och SVART!!
SKIT!!

Tror inte att jag ska ge mig in på fler husliga aktiviteter idag.

Är dock sugen på att släpa ut man och barn i skogen för att kolla
in status på svamp och blåbär.
Kanske ta med picknick och äta middag ute eftersom vädret är fint men det blåser.
Det är bra för då håller sig mygen borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0