Det gick bra...

Har oroat mig för ett möte under en tid nu.
Gör det inte längre.

Det gick bra och känslan av oro i magen är mindre nu.
Mycket mindre!

Det blir kanske riktigt bra till slut.

Jag blir  bara så otroligt  misstänksam ibland.
Har gått på mina smällar,
riktigt hårda mellan varven.

Vill så väl..

Rädd för att få andras problem hängande som en kvarnsten runt min hals. 
Lös min situation.
Det är ditt jobb.

Men jag kan inte lösa omöjliga uppdrag
För att det omöjliga ska bli möjligt måste du vara med  "på tåget".
Tillsammans kan vi jobba framåt.

Jag tar ansvar för mitt liv.
Har ingen som fixar allt åt mig.

Vill inte vara den som ska fixa andras liv medan de lugnt lutar sig tillbaka.

Lösningsfokus är bra......
i arbeten där möten med människor är kärnan.

Jag ska försöka få mer kompetensutveckling inom lösningsfokuserat arbetssätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0