Japp..då var det gjort....

...eller?

Har lämnat in min uppsägning nu.
Varför kändes det då som att han tror att han kommer att övertala mig att stanna?
Du behövs......gör ett bra jobb, bra resultat.

Du har sett så spänd ut,
nära till gråten ibland.
Vill du ha handledning?

Nej!!

Det är för att jag vantrivts så med hela arbetssituationen jag har sett spänd
och sammanbiten ut.
Gråten är nära när jag blir riktigt upprörd
....och det har jag blivit av alla dumheter.

Dessutom ser jag alltid bestämd och samanbiten ut när jag fokuserar och koncentrerar mig.
Rynkan i pannan är boven. Can't help it!
Botox eller Restylane är räddningen..

...kanske räddningen mot allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0