Längtar så..

Äntligen en dag där jag inte har ont i halsen.
Det betydet bra saker
....
Jag kan ta fram min älskling ur garaget och tillsammans med
henne och mannen ta en lång tur i helgen.

Tänk att jag förälskat mig så i min cykel.
Min fina Bianchi, min Silvia (modellen heter så)
i pärlemorvit och med rosa text.

SKITSNYGG och snabb som attans
...eller är det jag som gör henne snabb?

Såklar det är!!

Lycka är att upptäcka något nytt.
Det är precis vad jag gjort med cyklingen.
Jag älskar det och jag är bra på det.

Kör snabbt och är uthållig.
Bra för kondisen och tillsammans med löpning
och styreträning blir resultatet toppen.
 
Vad är då ett toppenresultat för mig?

Jo, jag mår bra och min kropp och själ mår bra.

Bli smal, gå ner i vikt....
Öh...NEJ!
Kan något vara med ointressant?

Muskler....oh yes!!
Me like!!!

Enda skitet är att mina vader blivit större....
typ så mina tighta jeans är SUPER tighta över vaderna....
alltså riktigt tighta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0