Tortyr

Har ägnat mig en liten stund åt tortyr av högsta klass.
Kollat runt på nätet efter flygbiljetter till Thailand.
Visst finns de, men smakar det så kostar det...
MYCKET!!

Tiden är förbi då barnen åkte typ gratis.
Nej, fullpris verkar vara tidens melodi.

Längtar så tillbaka till livet på Lanta.
Alla tidiga morgonprommenader, hängmattan på Relax Bay,
härliga kvällar på Seaside  med mat som bara den är värd en resa.

Så bra jag mår där, så avkopplad..
Jag och en kaffekopp i fören på dykbåten på väg ut mot dagens äventyr.

Den galnaste av alla bussresor på väg till Bangkok.
Underbara, härliga Bangkok.

Ensamma på en strand i Khao Lak, tidigt en morgon.
Bara vi, två elefanter och deras skötare.
De sover bland palmerna bredvid stranden och badar varje morgon i havet.
Sonen fick rida på en av elefantena ner till vattnet.
Gissa vem som var lycklig....

Attans vad jag vill tillbaka i vinter igen.
Länge, länge.




Kommentarer
Postat av: Monsieur Rouge

Vi kommer att åka tillbaka till Thailand, det är bara en fråga om när.

2008-06-25 @ 09:23:09
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0