Fredag..

Sitter nu helt ensam på kontoret.
Alla har dragit och kvar är jag...
Väntar på kidsen och passar på att jobba undan en
del mindre roligt pappersarbete.

Dagen har varit minst sagt hektisk, men givande.
Hade inte tängt köra lunchspinningen,
men ändrade mig i sista stund.
Attans vad skönt det var och vad svettig jag blev.
Det går att ta ut sig rejält även på kortare pass,
bara man vågar lägga på rejält med motstånd.

Funderar nu på om det blir en bio med barnen ikväll,
eller kanske gå ut och äta någonstans.
Twilight eller Madagaskar 2 skulle jag vilja se,
men det enda kruxet är att jag faktiskt inte gillar att gå på bio.
Alltså, jag gillar att titta på film,
men avskyr människor som pratar och prasslar under filmen.

Attans, vilken gnällkärring jag låter som nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0