Glad

Var till gymmet idag och körde ett stenhårt pass.
Benen fick sig en omgång de sent ska glömma,
bröstmusklerna och triceps likaså.
Chins och dips med egen vikt är tufft,
men det går framåt :-)
Magen och ryggen fick också hänga med på ett hörn,
likaså axlarna.

Det känns att jag har tagit i för nu är kroppen sådär lagomt mör.
Imorgon tror jag att bröstmuskeln kommer att pocka
på min uppmärksamhet under dagen på ett smärtsamt sätt ;-).

Det gör mig glad är att två personer, varav en helt okänd
faktiskt kommenterat att det jobb jag faktiskt lägger ner givit resultat.
Inte för att det är speciellt viktigt, men det ÄR roligt att få feedback. 

Nu kaffe och bulle med familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0