Mina timmar

Mötte en bekannt på Maxi i veckan.
Han har det som "sin grej" att ensam strosa runt och handla en kväll i veckan.
Egentid på Maxi...vilken öde!
Jag måste ha tid för mig själv annars blir jag galen...
och en galen Annis är INTE rolig att behöva tas med.

Jag snodde mig tre timmar idag och gick på ett specialpass.
Tre timmars cykling utan paus....
Passets första timme varvades med mycket raksträckor,
där benen fick rulla på ordentligt och kortare backar.
Sedan följde en tung del med mycket tung backkörning,
dessutom ofta i ett högt tempo.
Tur att både instruktören Hasse och musiken var grymt peppande.
(ganska snygg är han också ;-))

Under passet bjöds vi på bananer och bullar, samt servades med fyllning
av vattenflarrorna närhelst vi behövde det.
Supertrevligt!
Jag behöver nog inte tillägga att inte en fläck på min kropp var torr efteråt
och kläderna gick att vrida ur.
Grymt skönt efter en vecka som inleddes med en svacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0