Otroligt

...men sant!
Jag har faktist träffat vänner i helgen.
Alltså mina vänner som inte tillhör de jag ser på träningar eller jobb.
I och för sig träffade jag en i omklädningsrummet på lögis, men ändå..
Inget långt möte, men ändå.
Det var kul att ses och prata lite.
Sedan var vi hem till ett annat par och fikade.
Lilla E fyllde 18!
Oj, vad tiden går.....
Det var jättetrevligt att ses.
Jag har saknat er!
Vart tiden har tagit vägen den här hösten,
ja det har jag inget svar på.
Det verkar inte som någon annan heller har det,
av intensiteten i sammankomsterna att dömma.
Lite less blir jag, om jag nu får gnälla lite,
och det får jag för det är MIN blogg ;-)
Jag och mannen har ofta bjudit till för att få till träffar,
nu har vi haft fullt upp under hela hösten.
Har telefonsamtalen och midagsbjudningarna överöst oss?
Har lunchdaterna och afterworken stått som spön in backen?
Nej!
Shit happens....
Livet går vidare men jag har gjort mitt för nu.
LOVE!

Kommentarer
Postat av: catarin frisk

Hej!

Och Tack för senast! Kul ni kom och jag tar åt mig att jag är dålig att dra igång något kul och bjuda över. Livet är för tillfället lite tungt, jobbar och orkar med familjen men när det kommer till mig själv finns ingen ork kvar...Sköt om dig! Kramar Catta

2008-11-10 @ 14:07:27
Postat av: Annisen

Catta: Underbara människa! Utan dig vore mitt liv så mycket mörkare. Du ska övehuvudtaget inte ta åt dig något av inlägget..ingen annan heller för den delen. Du vet vart jag finns om du behöver mig..och min tekanna, när helst du vill.

Största kramen!!

2008-11-10 @ 15:45:50
Postat av: catarina frisk

Hej!

Tog mig ikragen och åkte till Friskis idag! Känner att jag måste börja prioritera mig själv om jag ska orka höstmörkret! En date med massa te skulle vara trevligt, fredag? Catta

2008-11-10 @ 19:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0