Spännande

Ikväll ska ytterligare en milstolpe i mitt liv nås.
Vad då....
Jo, jag ska gå på mitt livs första hockeymatch.
På VIK-Malmö i ABB arena, tillsammans med ett stort gäng från jobbet.
Mannen får också följa med på ett hörn, för det fanns en biljett över.
Det ska bli kul!
Sitta och dricka något glas vin  före och snacka, kanske äta något ...
Jag är ingen öldrickare,
för det verkar annars vara det som gäller, men det går nog ändå.
Skumpa tror jag blir fel att beställa in under en hockeymatch, eller?

Tyvärr har det varit VÄLDIGT turbulent kring VIK de senaste dagarna
och tränaren har avgått pga hot, både mot sig själv och sin familj.
Fruktansvärt!!
Hoppas det går bra ikväll i alla fall och att det blir en kul match att titta på.
Faktum är att jag har tittat mycket på hockey på TV,
speciellt förr när jag var ung ;-).
Inte allsvenskan, men när landslaget spelade..
På de STORA grabbarnas tid.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0