Styrka, kebab och databasdjävulen

Det blev ett lite lagom pass på gymmet idag.
Benen behövde vila, så det blev rodd som uppvärmning,
följt av en omgång av bröst, armar( fram/baksida) och mage.
Okej då...lite axlar också.

Efter att ha kört hem simcoach S, som mådde riktigt dåligt
(simmade ni SÅ illa på träningen idag, hunken??)
så hämtade vi upp sonen från hans onsdagsaktiviteter.

På väg hem kände hela familjen ett okontrollerbart sug efter kebab,
så bilen styrdes målmedvetet mot Prelaten, där stans bästa kebab finns.
Nu...mätt och belåten.
Jag är egentligen sugen på kaffe,
men det känns som en mindre god idé.
Krama barn, slösurfa lite sedan sängen är nog planen för i afton.

Och mannen?
Han sitter djupt försjunken i någon spännande läsning
gällande Custom properties i EPIserver.
Otroligt givande, om jag får säga det själv...
Nästan lika spännande som hanteringen av klustrade index.

Kanske kommer han och lägger sig bredvid mig i natt,
om nu inte databasdjävulen slukar honom ännu en gång.

Vad har en lagom snygg kvinna i sina bästa år, iförd endast sig själv
att sätta emot mot en riktigt HOT kodsträng?
Tydligen inte så mycket.....
:-)

Kommentarer
Postat av: BinarySuperHeroSnart37

O vad jag tycker det är kul med nya saker hela tiden. Tur att databranschen inte är en föränderlig bransch där det hela tiden kommer nya tekniker som man måste ha koll på ...



Nästa vecka är det äntligen lite lugnare.



Kram / Jag

2008-11-13 @ 06:45:19
URL: http://dandarache.sprayblog.se
Postat av: catarina

Hej!

Vad sägs om lite hämtmat ihop i morgon (fredagkväll) hos er eller oss? Vid kl 18.00 eller så.... Tack för de fina orden om Ellen! Ibland är jag stolt över henne ibland funder jag på att sälja henne på Blocket! Hur kan en unge bli så otroligt lik sin far och farfar trotts att hon vuxit upp så lite med dem! Varför ärver inte barn alla de bästa generna och varför har de inte ett filter som sorterar bort allt dumt som man själv lärt dem genom hur man betett sig tvärt emot vad man anser att man bör? Idag jobbar hon kväll på Ica, det är härligt att se att hon trivs, då slappnar mamma av och är stolt! Kramar Catta

P.s har kollat in din sons kärlekliv i veckan lite= spionerat!

2008-11-13 @ 16:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0