Kick ass...förkylning

Ha!
I dag fick den så den teg.
Förkylningen alltså!

Har kört ett hårt pass på gymmet ikväll.
Ruggigt skönt!
Tar 100 kg utan problem i benpress nu så det är dags att öka nu.
Jag VET att jag är fånig och låter som killar som jämför hur mycket de orkar i bänkpress.
Det är bara så häftigt att märka resultat och se
hur kroppen och musklerna svarar på träningen.
Eller ibland, om jag misskött något,
typ maten, sömnen eller druckigt för lite, väljer den att inte alls göra som jag vill.
Kroppen ÄR fantastisk och förtjänar att bli omhändertagen och vårdad av oss.

Träffade föresten en kollega som skulle på affro och hon var helt såld på det.
Det är många som verkar vara det, men jag är lite skeptisk.
Rytm och dans är inte riktigt min grej, men jag måste absolut prova någon gång.
Kanske blir jag också fast i bongo-träsket!?

Eftersom mannen hade sin simträning passade dottern på att bada under tiden jag tränade
och sonen var på scouterna.

Kvällsmaten fick bli något som gick snabbt att laga eftersom vi äter så sent.
Färsk tortelinin med riccota/spenat med keso, parmesan och kantareller.
Till det hade vi parmaskinka och sallad.
Gott!

Nu....bedtime!

Förresten...en asäcklig råtta sprang mitt framför mina fötter
när jag skulle låsa upp min cyckel utanför jobbet.
Gissa vem som skrek!!
Jag HATAR råttor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0