Min fredag..

Trodde dagen skulle bli ganska lugn.
fel man kan ha!
Morgonen började med en "brandkårsutryckning",
sedan har det bara rullat på.
Till Hallsta för träff med "kund" inför ett eventuellt jobb, tillbaka
till stan för lunch, försöka få tag på kollegor för att ordna till en utbildning för annan "kund",
tillbaka till bilenför att åka på en uppföljning tillsammans med en annan kollega,
upp på kontoret igen fixa papper, mmmm....

Nu, äntligen hemma!
Jag och mannen mötte upp dottern och tog en tur till den lokala Italienaren,
Ny Matsedel, för inköp av diverse smaskigheter.
Sedan förbi vår utsökta vinhandel, även känt som systembolaget,
där det blev en flarra schyst skumpa.
På torget passade vi på att köpa ett fång liljor, vilka INTE var de lättaste att
frakta hem på cykel, tillsammans med allt annat.

Nu funderar jag på att ta en tur till gymmet för att ge överkroppen en dust.
Mannen ska slita fram spackelspaden.
Någonstans runt åttatiden har skumpan fått rätt temperatur.
Då ska jag njuta.....

Äntligen fredag!!

LoVe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0