Mööööten

Vissa dagar består bara av möten, känns det som.
Idag har jag haft en sådan dag.
8.15 - 12.20 bestod av tre möten UTAN paus!
Efter matlådan var luft det jag behövde.
Skönt att gå lite planlöst på stan och låta hjärnan vila.

Jag stortrivs med mitt jobb nu!
Det är absolut INTE enkelt, tvärtom.
Jag tilltalas av att det inte finns färdiga lösningar
och att jag kan bidra till att hjälpa människor.

Nu...
Laga lasagne.
Sonen till segling.
Jag och mannen ska träna.
Middagen intas sent som vanligt.
En vanlig vardag i familjen J´s liv!


Kommentarer
Postat av: V

Stor Kram!!

2008-09-03 @ 23:08:24
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Annisen

V: Detsamma!

2008-09-04 @ 06:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0