Nu....

Nu ska jag utföra ett trick i bästa Laberoanda.
Från förkyld sunkråtta i röda mysbrallor
till snygg jobbarkvinna på tre röda.....blankt.
(hahaa....)
Är det inne med kompostpåse på huvudet nu?
Kanske kommer det att tas fel av arbetsgivaren jag ska till på förmiddagen?
SM-tant från en statlig myndighet kommer på besök.
Nej, kanske ingen bra idé.
Undrar just hur snygg jag kommer att vara när jag cyklat genom halva stan.
Snorig
Rödögd och med tårar som rinner av minsta vindpust.
Håret på ända..(tur att det finns snoddar en dag som denna)
En hot babe, alltså!

Snorig kärlek, en grå tisdag!!

Uppdaterat:
Mina laberokonster gick inte SÅ bra.
Ser fortfarande gråblek ut med ringar under ögonen
och en röd näsa.
Skit...måste öva mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0