Om någon undrar

Om "någon" undrar kan jag bara meddela att det vore
väldigt gott med skumpa imorgon.
Jag har även hört att det går mycket
bättre att spackla väggar om man dricker något glas av just skumpa.
Moussernade vin av någon bättre sort fungerar säkert också.

Jag skulle även kunna tänka mig grillad tonfisk till...
eller så har jag för mig att det finns löjrom i frysen.
Löjrom gör säkert också att man spacklar bra, jättebra till och med!

De där chokladbakelserna eller den med fäskost och bär
är också väldigt goda.....

Suprise me ;-)

LOVE!

Kommentarer
Postat av: La cinquième roue

Jag tror att hon försöker säga någonting ... undrar vad ... :-)

2008-09-19 @ 10:35:51
URL: http://dandarache.sprayblog.se
Postat av: Bon d'avoir

Svårt att ta kommandot om man lever med ett kontrollfreak. Det kanske är så att vi är bra på olika saker och tillsammans kompletterar vi varandra.

2008-09-20 @ 23:31:52
URL: http://dandarache.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0