Ont

Attans brunkorv!
Hade tänkt springa två mil idag, men det blev bara en.
Förberedde mig noga och tejpade fötterna.
Klantiga jag tejpade dock superdåligt, så efter ca 6 km
kände jag att jag fått jordens skavsår under foten,
plus att den kändes konstig och gjorde ont.

Jag hade lyckats vecka i hop huden så jag trampade
på mig själv när jag satte ner foten.
Ungefär HUR bra är det?

Det onda sitter fortfarande i.
Jag avskyr att ha ont i fötterna!
Jag vill ju bara springa.

Dagens tur var annars kanonhärlig i Rocklunda/Rönnbyspåret
en underbar höstdag.
Nästan så det blev för varmt med min långärmade funktionströja.

Kommentarer
Postat av: JOA

TVÅ MIL? Är du galen människa :) Jag GICK FEM kilometer igår och jag var helt slut ;) Kram JOA

2008-09-22 @ 09:06:43
URL: http://livetsomjaglever.blogspot.com
Postat av: Annsien

Joa: Men jag kom bara en :-)och JA jag är nog lite galen....men bara lite;-)

2008-09-24 @ 07:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0