Sköna tisdag

En ny dag till ända.
Vad har då hänt?
Jag var ruggigt trött i morse och det var dotten också.
Har fått tjata ganska mycket på henne senaste tiden.
Lite tonårströtthet börjar kanske komma smygande där med?
Dessutom är hon gaska så virrig...och väldigt lik sin far ;-).

På jobbet har allt varit bra.
Givande möten med människor och dessutom håller
jag på att "få kläm" på min nya telefon.
Jag och  tekniska prylar med massa finesser och funktioner
brukar inte vara någon riktigt bra kombo, men det finns hopp i detta fall.

Tog ut min friskvårdstimme och drog till gymmet för ett AT50 pass.
Upptäckte att jag glömt att packa ner massor i morse.
Well, det löste sig och jag körde lite överkropp innan passet.
Själva spinningpasset var magiskt!!
Bästa jag har varit på,helt enkelt!
Instruktören, Robert är toppenbra och musiken var grym.
Det var i princip 40 minuters TUNG och HÅRD backträning!
Grymt!
Svetten rann av mig och tyvärr hade jag superbråtton till kvällens
LC-möte, annars hade jag stannat och strechat ordentligt efteråt.

På LC-mötet hade vi besök av Västerås Improvisationsteater,
och det var otroligt roligt.
Jag har ont i käkarna av allt skrattande!
Eftersom halva styrelsen var frånvarande fick jag agera ordförande
under kvällen och det gick riktigt bra.
Maten var italieninspirerade och smakade toppen.

Nu ska jag bara varva ner lite, sedan är det sängen som gäller för mig.
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0