Faboulus Friday

Vilket väder!!
Jag tror halva Västerås befolkning befann sig på någon av stadens
uteserveringar igår och jag var inget undantag.
Löneutbetalning OCH strålande solsken...
Krögarna måste ha gnuggat sina händer i förtjusning.
Först en stund uppe på terassen på jobbet,
sedan gick vi ett gäng till Bellman och åt burgare och tog någon öl,
ja, alltså inte jag...
Annisen beställde rosé och första glaset var helt OK,
men det andra smakade så dåligt att jag skickade tillbaka det.
Jäst utblandad hallonsoda.....urk!
Kvällen var trevlig och det är alltid roligt att prata med männskor som
verkar ha något innanför pannbenet... :-)
Vårt sällskap, eller snarast en person lyckades dock
under kvällen göra två riktiga dunder blunders.
Först spiller han ut en öl över en av tjejerna och hela hennes handväska,
sedan, som om inte det vore nog, välter han tre värmeljus så stearinet rinner
ner på den andra tjejens jeans....
Jag vet inte om han lyckades med flera incidenter under kvällen
för jag avvek redan vid 22 och eftersom inte cykeln är uppsågad än,
fick jag ta bussen hemmåt.
Vad mycket fulla tonårtstjejer det var ute igår.
Extremt målade och med kjolar så korta att halva mumindalen syns
och klackar så höga att de knappast kan gå.
Undrar varför de ser ut så?
HUR kan de få för sig att någon tycker det är snyggt?
Ja, det var väl bara det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0