Helgen i bilder

Helgen har varit intensiv och jag har somnat ovaggad varje kväll.
Ska skriva en sammanfattning av mina nio mil i fädrenas spår,
vilka var obefintliga, spåren alltså, men börjar med att lägga ut några
bilder från stugan och under skidåkningen.


Jag framför "storstugan"!


Mannen och sonen skottar och det har precis börjat snöa...
och det slutade inte!


Jag är påväg att hämta ut min nummerlapp och lämna in skidorna för
vallning. 850 kronor kostade det, men jäklar vilket glid jag hade...
Tyvärr försvann fästet efter 4 mil...


Jag och barnen framför brasan.


Mannen laddar vid köksbordet i "storstugan".


Köket som det ser ut nu.


Annisen taggad till tusen påväg mot starten.


Här kommer jag och det är vid högsta punkten på loppet. Jag har alltså
precis tagit mig uppför jättebacken i början av banan.


Ett snyggt spårbyte...


Kontrollen i Evertsberg....blåbärssoppa är gott!


Glad, väldigt nöjd och trött!!!
Mannen har precis fått massage för sina förfrusna tår och jag har fått av
mig mina pjäxor och upptäckt ett par mosade tår!

Kommentarer
Postat av: EDEL JANSSON

GRATTIS!!!Vilken prestation!!9 mil,,helt ofattbart..Stugan ser JÄTTEFIN ut.

2009-02-24 @ 11:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0