AJ!!!

Oh, fy f-n vad ont min kropp gör!
Vaknade i morse och kände inget speciellt,
ja lite stel kanske men ingen enorm träningsvärk.
Men lugn bara...
Efter lunch kom den och det rejält.
Inte lär den ha blivit bättre av jag körde ett spinningpass
i kväll heller,  70 minuters END med bästa Lasse.
Ett helt nytt pass hade han satt ihop under ledigheten
och det var jättebra upplagt och musiken var grym.
Men....attans vad jobbigt det var!
Det är så rackarns tungt att komma igen efter ett längre
uppehåll så jag vete katten om det är värt vilan.
Nu gäller det bara att hålla ut någon vecka tills allt
rullar på som vanligt igen.
Positiva tankar, Annisen....positiva tankar.
Jag är stark!
Jag är uthållig!
Jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0