Favvo bars

Har hittat ett märke som jag verkligen gillar
när det gäller bars och det är Dalblads.
Deras Swe Bar är toppengoda och jag
gillar speciellt lakrits, mintchoklad och bananchoklad.
Toppen att ha som mellis, innan träningen eller efter
ett tungt pass då det kommer att dröja en stund innan
magen får mat.
Jag kommer att ha med ett gäng i midjeväskan som jag
kan mumsa på under mina 9 mil i skidspåret.
Eftersom vissa sorter smakar apa gäller det att
hitta det som passar ens smak och det har jag gjort nu.

Jag är också sugen att testa deras proteinpulver
Whey Class+ som fått ruggigt bra omdömen.
Jag använder mig idag av Fitness Meal från Shapy,
innan träning då det blir för tight med tid för att äta
och även efter som återhämtare,  men min mage reagerar
lite tokigt på den och dessutom är det inte alls lika mycket protein i det.
Man kan tycka vad man vill om dessa olika pulver, men faktum är
att jag tycker det är bra att ta till då jag har ont om tid och behöver energi.
Proteintillskott har jag ingen erfarenget av men många har positiva erfarenheter
och upplever att de orkar prestera mer och får en större muskeltillväxt.
Jag vet inte, men är beredd att prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0