Inspiration

Min nya inspirationskälla heter Paolo
och efternamnet är Roberto.
Han är vältränad, den mannen.
I och för sig gammal proffsboxare, men eftersom
man inte kan leva enbart på gamla meriter, och karln är i ruggig
form, gör han onekligen något rätt.

I kväll ska jag njuta av Paolos bok och inspireras
tillsammans med en dubbel espresso - Nespresso Decaffinato.

I morgon hoppas jag att dagens gymträning märks av, lite i alla fall.
Det är SÅ bra att ta hjälp av instruktörerna och få tips, även på
maskiner och övningar som tillhör "standard konceptet", men
ännu viktigare när en ny övning ska nötas in.
Jag kopplar gärna in vaderna alldeles för mycket när jag
ska jobba med lårets baksida.
Dessuton spänner jag fötterna något grymt.
Inte undra på att jag får kramp!
Det är kul att utvecklas och förbättra saker, hur små de än må vara.
I fortsättningen ska jag verkligen tänka på det J visade mig idag.
För kramp, det är INTE skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0