Nytt år 2009

Attans vilket bra år detta kommer att bli!
Jag känner det på mig.
Det började bra med de finaste av vänner.
Det behövet inte alltid vara så rackarns pretantiöst...
Att finnas till för varandra räcker...långt.
Jag har mina prioriterinag klara
forever...
I love you always....

En underbar kväll med alldeles för mycket skumpa, löjrom
och gorgonzolasås....
Att  se vissa dricka drinkar ur blomvaser förhöjde bara stämningen
as always....
Som tur är dricker inte Annisen drinkar den tiden på dygnet,
ens ur blomvaser ;-)

Målen för 2009 är klara.
Mer tid men mannen..alltså "vuxentid" ;-)
Bättre fokus på tränig - mer målinriktat
Tid med vänner, mer kontinuerligt....
Jobbet - keep it up....you are doing great girl!!
Framförallt vill jag forstsätta leva som jag gör idag.....
Älskar er alla!

Kommentarer
Postat av: Lena

Blomvaser är djupt underskattade, även om jag sällar mig till din ringhörna. Dricker inte heller ur blomvas, inte ens mina egna...

Tror också att 2009 kommer att bli fantastiskt! Har ju minst sagt börjat bra!

2009-01-18 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0