Sliten

Sliten och trött har jag känt mig i dag.
Långa dagar på jobbet har det blivit den senaste tiden
och det ser likadant ut den närmaste tiden.

Träffade på fina lilla V då jag gick från jobbet.
Ofattbart så fräsch hon såg ut, nyförlöst och allt.
Jag kände mig ungefär som ett ruttet lingon bredvid
denna lilla superkvinna och då ska man tänka på att
jag INTE har småbarn hemma som kräver all min energi
och dessutom får jag sova på nätterna.
Otroligt är hennes tålarmod och ork!
Jag är full av beundran för henne.
Tyvärr  var inte nya lilla bäsen med, men jag har sett honom
på foton....ruggigt fin liten kille!

Kommentarer
Postat av: (moi)

haha, du är rolig du Rosenknoppen! Alltrid piggast och mest fräsch!



Kram

2009-01-21 @ 00:44:04
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0