Olika lika

Ibland tar de mest självklara tid att uppfatta
eller snarare att ta till sig.
Olika men ändå lika....
Jag är energisk, snabb i både tanke och ord
medan du fungerar på ett annat sätt.
Jag är bra på att starta upp, planera och organisera
medan du är en fantastisk "doer".
Jag sätter vissa saker högst på prioriteringslistan
medan de hamnar långt ner på din,
om de nu ens finns med.


Vi har våra roller, så invanda att de går att ta på,
men är de huggna i sten?
Nej, jag tror inte det....
Vanan av att köra i de gamla hjulspåren går att bryta,
men vi ska bara byta ut  och bryta de mönste som behövs,
för vi ÄR ett vinnande team och våra olikheter är bra
och gör oss till vad vi är idag.

Mitt sätt är inte alltid rätt!
....och att städa ett garage är inte alltid det bästa sättet att visa sin kärlek på ;-)

L O V E!!!


Kommentarer
Postat av: Dandarache

Jag skulle inte vilja leva med mig själv, så det är tur att du är olik mig. :-)

2009-07-02 @ 14:24:08
URL: http://dandarache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0