Bilder...

Lotusblommor i Chiang Mai


Mannen och hans våta chokladdröm på Swensen´s.


Jag och min mangoglass....bara ganska god!


Nattbussen mellan Bangkok och Krabi gick jättebra och så här bra
sover kidsen på en buss.


Minibussen till Lanta på en av bilfärjorna över till ön.
Fatta att vi fick den för ynka 396 THB!!!


Ban Saladan


Jag och mannen njuter av en Tom Collins och tittar på solnedgången.


Här njuter vi av en Frozen Blue Margaritha och har det skönt.....
tills jag upptäcker att det kryllar av råttor.


Kommentarer
Postat av: FARMOR

Inget GLÄDJER en Mamma/Svärmor/och Farmor,s Hjärta mera änn å se att ni har det så underbart tillsammans.Ni STRÅLAR av Lycka ,så otroligt skönt..

Kram och ha en Skön Helg från E och L

2009-03-21 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0