Dykning

Söndag och måndag har bestått av dykning för hela slanten,
så bloggen har tyvärr inte hunnit uppdateras som vanligt.
Tidigt upp på morgonen och så tillbaka på land vid 17-tiden
och då är det bad, massage och mat som gäller.
Trött av allt slit blir jag också ;-)

Dottern går sin Advancekurs och jag, mannen och sonen "bara" dyker.
Igår hade vi toppendyk vid Koh Bida och såg tre leopardhajar, sköldpaddor, 
havsorm, bläckfisk och alla andra typer av fiskar som vi vanligen ser.
En riktigt fantastisk dykdag!
Idag har vi varit vid Koh Haa, igen....
Dagen har varit skön, och även om det inte var de mest fanstastisk dyk
jag har gjort så var det skönt, avkopplande och självklart såg vi massor med
fisk och andra djur, så som havsorm och sköldpadda. 

Jag skriver mer ikväll och lägger upp bilder.

Nu....massage och mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0