14 dagar

Två veckor kvar!
Träningsmässigt ligger jag kasst till.
Mentalt är det bättre.
I år ska jag runt,
så är det bara!

Jag har funderat på att byta startgrupp och
försöka få en start några timmar tidigare än planerat.
Som det ser ut idag ska jag dra iväg 04.36 tillsammans
med ett stort gäng från cykleklubben.
Min tanke har varit att åka med gruppen som ska köra
på runt 12-13 timmar, och jag tror att det är OK,
men om jag nu tvingas släppa så är jag rädd för
att det blir lite ensamt de sista 10 milen,
och det vill jag absolut inte känna.
Jag tror att en startid runt 02.30 vore perfekt!
Tyvärr gäller kravet på lyse då, men vad tusan,
mitt sitter ju redan där, och en timme i mörker grejar jag.
Kylan tror jag kommer att fungera eftersom jag inte kommer att behöva
stanna i depå under den kallaste timmen och då riskara att bli kall,
vilket jag blev förra året då jag fick frossa i Gränna och satt i värmetältet
i en timma, med en otålig man brevid mig.

Vätternuppladdning är i fokus nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0