Frank rules

Åh, vad nice vi haft i kväll, jag och mannen,
trots att det bara är en vanlig sketen torsdag.
Först skumpa, lite plock och en  drink på The Circus Bar,
sedan middag inne på Frank.
Halstrad mälargös serverad tillsammans med en getostrisotto,
färska rödbetor, örter och balsamicosås till varmrätt
och så delade vi på en citrontarte med färska bär och citronsorbet
och varsinn dubbel espresso.
Mumisch!!!
Det var alldeles för länge sedan vi var ute och åt,
hunken och jag, för även om vi nästan alltid äter riktigt
god mat hemma är det så soft att bli omhändertagen
och serverad god mat och goda viner ute på en bra restaurang.
Dessutom älskar jag softa miljöer med skön musik....
Mmmmm.....

Vardagslyx är nice....
Men från och med nu är det totalt fokus som gäller...
No more skumpa för Annisen tills den där jäkla sjön är besegrad.
Tränad eller inte, runt ska jag.....
Basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0