Helgens affärer

Eftersom mannen är risig och även jag känner av halsen
har helgen blivit riktigt lugn och skön.
Lite fixande på områdets städdag i lördags, en löprunda
och så en fantastisk fest har hunnits med.
Dessutom var jag och mannen i Skultuna i lördags
på fabriksoutleten där och igår var vi till Vingåker.
Varför jag ska dit är egentligen ett mysterium,
eftersom det knappast är jag som står för majoriteten av inköpen.
Nej, det är maken som har en förkärlek till dyra märkeskläder....
Nåväl, jag fick i alla fall med mig ett par svarta stövlar från Tiger
hem och lite annat smått och gott...


Den här fina flasköppnaren köpte jag
i Skultuna i lördags.

Kommentarer
Postat av: Jag

Ok, jag gillar snygga kläder och JA, jag lovar att kasta min fula svarta fleece nu! :-)



2009-05-11 @ 08:47:37
URL: http://dandarache.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallo! Jag tyckte du skrev att ni hade haft en lugn helg!!!!!!!

C

2009-05-11 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0