Aj...

I går fick jag grymt ont i fötterna av att gå till,
och runt på Las Vegas Outlet Center.
I dag, när målet var Las Vegas Premium Outlet
hade jag laddat med mina grymma gympdojjor på fötterna,
trots att jag hade en snygg svart kjol och en vit kofta.
Gissa vart jag har ont idag...
I armarna!!
Shoppingarm är inget att leka med,
och även om jag är en ganska duktig och motståndskraftig kvinna,
som inte bangar för lite seriöst reafyndande måste dag medge att jag
gav upp alldeles för tidigt  och fast jag skulle ha mer saker.
Jag orkade helt enkelt inte mer!!
Dagens shoppingävenyr kommer i alla fall att göra någon därhemma
till en mycket lycklig tjej....
Det hoppas jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som att ni har en rätt trevlig vistelse. Synd bara på shoppingarm och shoppingfot. Det är ju helt fel liksom.



Hur många Outlets har de i Las Vegas egentligen?

2009-11-12 @ 08:31:00
Postat av: Dandarache

Det låter som d-d-d-d-d-dagens I-landsproblem om du frågar mig.

2009-11-12 @ 20:37:04
URL: http://dandarache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0