Kändis??

Förhoppningsvis är jag inte längre innehavare av en
snöslunga på lördag förmiddag.
Igår ringde två snubbar på annonsen
varav en bodde i Uppsala och inte riktigt visste hur proceduren
att få hem åbäket skulle gå till.
Den andra killen bodde nästgårds,
i Malung och verkar vara någon form av lokal kändis
eftersom han frågade om jag kände till honom när jag
frågade efter hans namn.
Nä, borde jag det svarade jag innan jag han tänka mig för...
Han var i alla fall tvärsäker på att han skulle ha slungan
och ville helst komma igår, men vi kom överens om att
lördag fungerade nästan lika bra.
Jag kanske ska passa på att be om en autograf,
just in case....
Det kanske är nästa storkändis som köper vår gamla slunga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0