Time out

Annisen har tagit en mer eller mindre ofrivillig time out
nu och några veckor framöver.
Livet har snurrat alldeles för fort på många plan,
speciellt jobbet och alla turer kring sonens situation i skolan.
Jag har alldeles för länge struntat i alla signaler som min kropp
sänt mig tills det helt enkelt inte gick längre.
Nu behöver jag hitta mig själv, min väg och göra mina prioriteringar
Annisen som är så j-vla duktig på att hitta lösningar åt andra,
"bror duktig" som mamma kallar mig, hon som alltid klarar sig själv.
ja nu behöver jag ladda om och hitta rätt.
Vad det konkret innebär vet jag idag inte,
men jag vet att jag behöver göra en del förändringar,
både tankemässigt och konkret.

Allt kommer att bli bra!

Det finns några människor i mitt liv som är oerhört viktiga
och jag är så ruggigt tacksam över att ni finns.
Ni vet vilka ni är!!
All kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0