Proffscoaching

Idag, eller snarare i kväll har jag fått en stunds proffscoaching
om hundar av bästa Rolfen över en kopp kaffe och lite bus med Cleo.
Han sitter inne på många år av värdefulla erfarenheter och insikter från att ha
uppfostrat fina, underbara Usak, som tyvärr inte springer runt här nere på jorden längre
utan antagligen mumsar korv och pepparkakor för glatta livet i hundhimlen.
Åh, vad jag hade velat se honom leka med lilla busiga Cleo!
Jag är i alla fall enormt tacksam över alla små tips och uppmuntran som
Rolf ger och det är härligt att se hela hans sätt tillsammans med hundar.
Den dag behöver hundvakt och Rolf & Catta har möjlighet att hjälpa oss,
ja då vet jag att jag inte behöver vara det minsta oroad
över att Cleo inte har det bra, för bättre stand in kan hon knappast få. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0